13 квітня 2013 р.

7 квітня - Всесвітній день здоров'я

До цього дня в бібліотеці гімназії була організована виставка літератури, епіграфом якої став вислів Джона Леббока: "Здоров'я набагато більше залежить від наших звичок і харчування, аніж від лікарського мистецтва".
   Це свято було засновано на честь створення Всесвітньої організації охорони здоров'я. З'явившись в 1948 році, ця організація об'єднала у своїх рядах представників 191 держави світу. Щороку для Всесвітнього дня здоров'я вибирається тема, що відображає якусь пріорітетну проблему суспільної охорони здоров'я в світі. У 2013 році темою Всесвітнього дня здоров'я була обрана гіпертонія (високий кров'яний тиск). У длизько 40% дорослих людей у світі розвивається гіпертонія і вона є причиною більш як дев'яти мільйонів щорічних смертельних випадків. У Всесвітній день здоров'я ВООЗ закликає до профілактики гіпертонії з метою зниження кількості серцево-судинних захворювань.

Немає коментарів:

Дописати коментар